Model ten produkowano w latach 1972-1975. W tych motorowerach zastosowane były silniki Sachs 50/2. Hercules wyposażony był w pedały, które umożliwiały wspomaganie pracy silnika. W wersji MP2 silnik posiadał 1,75KM. Zalecana mieszanka dla tych silników to 1:25. Tylne i przednie światła zasilane były napięciem 6v. Pojemność zbiornika paliwa wynosiła 3,7 litra. Motorowery posiadały dwa hamulce bębnowe. Aby zahamować hamulcem z tyłu, należało tak jak w rowerze przekręcić pedały do tyłu. Przedni hamulec tradycyjnie został umieszczony po prawej stronie kierownicy, a sprzęgło po lewej. Biegi zmieniało się za pomocą lewej manetki. W Polsce motorower był bardzo rzadko spotykany, w przeciwności do Polskich motorowerów, posiadał wiele chromowanych elementów – bak, listwa ozdobna na ramie, amortyzatory, widełki przedniego koła. Ze względu na rzadkość, rynek części zamiennych praktycznie nie instnieje.
źródło zdjęcia: wikipedia.org